TJO PÅ ER!!!!!!!

Hej i tisdags var jag,Maya,Charlie,Anders,Simon, Anki(Mamma) och Danilo på Gröna Lund.  Vi åkte tåg till Stockholm, gick till Gröna lund. Maya och jag åkte stora fritt fall, katapulten, twister, jetline, kvasten, vilda musen o flygande mattan, sen gick vi i lustiga huset. Självklart gick vi i spökhuset ;) Det var en jätteroligt dag. Fritt fall var roligast !!!!! Jag åt pizza den var helt ok, när vi skulle åka hem köpte vi en snowslasch, vet inte riktigt hur det stavas med det var gott o kallt !
Sen gick vi till centralen snabbt, på vägen hem gick Maya in  i en staty stackars henne det gjorde ont!!! Oh påvägen dit jag in i en kille puh pinsamt!!!!!!!!!!!!!!!
Vi var supertrötta efter att ha gått till centralen sen letade vi efter spåret som tåget skulle gå från och åkte hem kl tio på kvällen. Vi var hemma elva och jätte trötta, morfar o mormor hämtade oss, det var skönt och Max var med..... Maya sov över hos mig .....

Tack o hej från Iza


Kommentarer
Postat av: Mikaela

ni är så modiga som vågade åka fritt fall! :D puss

2011-07-31 @ 02:29:22
URL: http://dedyrbarastesmycken.blogg.se/
Postat av: johanna sällström

Fin blogg:)



Följa varandra via bloglovin?

2011-08-04 @ 18:53:31
URL: http://jsjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0